Sociálne siete a reklama na Facebooku sú súčasťou každého nášho dňa a bolo by škoda nevyužiť ich vo svoj prospech. Osloviť ľudí a získať sledovateľov na svojej fanpage či relevantných návštevníkov však nie je až také jednoduché. Zopár príspevkov, fotky z fotobanky a tri lajky od priateľov…to na propagáciu nestačí.
Zostali ste stáť na mŕtvom bode? Rozmýšľate nad tým, ako funguje Facebook reklama? Nelámte si hlavu, rád vás opäť naštartujem vpred!
Reklama na Facebooku je vďaka podrobnému cieleniu veľmi adresná. Na rozdiel od Google Ads táto forma reklamy na internete nepoužíva kľúčové slová. Stačí, ak zadefinujete záujmy či správanie ľudí, ktorých chcete platenou reklamou osloviť alebo ich naopak vylúčite. Vyberiete presnú lokalitu, vek alebo pohlavie. Zobrazíte tak svoj príspevok presne tým ľuďom, ktorý sa o váš biznis zaujímajú. Následne sa vytvorí pútavá kreatíva a začnete sa zobrazovať užívateľom na ich nástenke.
Samozrejme aj Facebook ponúka remarketing v plnej svojej kráse. Môžete cieliť na návštevníkov webu, kľúčových stránok, na všetkých, čo mali interakciu s vašou stránkou či si prezreli video na vašej Facebook stránke.
Je len na vás, či sa rozhodnete zvýšiť povedomie o značke, propagovať konkrétne produkty alebo služby, získať fanúšikov pre novú aplikáciu alebo návštevníkov na váš web. Sponzorované príspevky na Facebooku môžu byť ideálnym prostriedkom ako získať odberateľov pre vaše videá a doplnkom Youtube reklamy.
Cenu reklamy na Facebooku si viete nielen stanoviť, ale i regulovať. Skúsený profesionál vám povedie kampaň tak, aby ste dosiahli najnižšiu cenu za klik alebo lajk. Platená Facebook reklama je vlastne účinná PPC reklama – platíte za splnenie cieľa či interakciu.
A tá vie byť v porovnaní s ostatnými marketingovými kanálmi až prekvapivo vysoká na to, aby ste ste nevyužili silu najväčšej sociálne siete.